Friday, May 13, 2011

佛菩萨保佑 kaima 平安无事,身体健康,快快乐乐

出院后,多休养
身为外甥女的我,不能袖手旁观
Kaima,就像是我第二个妈妈
(我知道这样说,好像很不好听==)



相同的,母亲节礼物,我亲手制作了一份爱心,送给了她
妈妈到医院探望 kaima 时,看见她有把爱心带着。。
我的心,真的开心起来了 :)



我疼爱她,我尊敬她
因为她是我Kaima






























Thank you for... ...
you scolded me, nagged on me, or even feel disappointed on me,
you're still the best for me, no matter what happen.
There're endless love for you and me, and i believe it..

ya thanks, Mr.manager

No comments:

Post a Comment